قوانین و مقررات
جهت بهره مندی از مزایا عضویت و امکان ثبت سفارش آنلاین لازم است تا شرایط و ضوابط سایت مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply) را که از این پس در این متن مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply) نامیده خواهد شد مطالعه کنید و از محتوای آن آگاهی داشته باشید. توجه کنید که ثبت نام در سایت و درخواست هرگونه سفارش به مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply) به آدرس www.easyapply.ir به معنای موافقت شما با شرایط و ضوابط این سایت خواهد بود.
الف – مقدمه
- این شرایط درمورد تمامی خدمات ارائه شده توسط مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply) و هر کدام از سفارشهای کاربر صدق می کند.
- ثبت و سفارش آنلاین هرگونه سفارش توسط کاربر بدین معنی است که تمام بندهای این شرایط و ضوابط را بهدقت مطالعه کرده است و با آگاهی کامل نسبت به قوانین مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply)، اقدام به ثبت سفارش خود نموده است.
ب – شرایط عمومی
- یک قرارداد زمانی میان کاربر و مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply) منعقد میشود که کاربر سفارش خود را در وبسایت ثبت و مبلغ سفارش را بهصورت آنلاین یا از طریق واریز به یکی از حسابهای مشخص شده در مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply) پرداخت نماید.
- مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply) تخمینی از زمان مورد انتظار انجام سفارش را در اختیار کاربر قرار میدهد اما بدیهی است که زمان نهایی انجام سفارش در زمان پرداخت به کاربر اعلام خواهد گردید و مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply) تعهدی در قبال انجام کار در زمان و قیمت تخمینی نخواهد داشت.
- مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply) در قبال عدم دسترسی منظم کاربر به وب سایت و عدم بررسی اعلانها از سوی کاربر مسئولیتی نخواهد داشت.
ج – لغو، مرجوعی و خدمات پس از فروش
- مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply) می تواند طبق صلاحدید خود هرگونه قرارداد را با یک اعلان لغو نماید. این اعلان می تواند به صورت ایمیل، پیامک، تلفن، فکس و … باشد. در صورتی که یک قرارداد از سوی مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply) لغو گردد، مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply) موظف است کل مبلغ آن سفارش را به کاربر باز گرداند.
- کاربر می تواند طبق صلاحدید خود هر گونه قرارداد را با یک اعلان لغو نماید. روشهای اعلان مطابق بند ج۱ در روزهای کاری و ساعات اداری است. درصورتی که یک قرارداد از سوی کاربر لغو گردد. مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply)، بخش انجام شده سفارش به همراه مبلغ کل سفارش پس از کسر ۱۵ درصد از هزینه کل سفارش و هزینه بخش انجام شده سفارش، به عنوان جریمه ناشی از لغو کسر و مابقی را به کاربر تحویل می دهد.
- مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply) مسئولیتی درباره خسارات (مالی، جانی و…) ناشی از تاخیر در انجام قرارداد نخواهد داشت .
- مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply)مسئولیتی در قبال عدم انجام تعهدات خود که در نتیجه مواردی خارج از اختیار مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply) نظیر وقوع بلایای طبیعی، شرایط غیرعادی، قطعی کلی شبکه اینترنت و دیتا، خرابی در هاستینگ و … باشد، نخواهد داشت.
- مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply) حق دارد تا هر یک یا تمامی خدمات خود را طبق صلاحدید و بدون اطلاع رسانی فراگیر تعلیق، قطع و یا دچار تغییر کند.
- درصورتی که کاربر نسبت به کیفیت سفارش تحویلی اعتراض داشته باشد، این اعتراض توسط مدیریت مرکز خدمات ایزی اپلای (EasyApply) مورد بررسی قرار میگیرد و در صورت تایید نسبت به بازپرداخت هزینه سفارش پس از کسر 25 درصد از هزینه کل سفارش به عنوان هزینه های اداری و پشتیبانی به کاربر اقدام میگردد.